~ Dreams, stories, shoes, cities, clothes, books ~

torstai 5. tammikuuta 2012

The start

Tältäpä näyttää upouusi blogini, tänään luotu. :] Jos jostain saisi kaivettua hienon ylätunnisteen taustakuvan, olisin superhappy! Mutta tällaisella persoonattomalla pitää mennä ainakin jonkin aikaa. :o
Anyway, loin Time for dreamingin haaveilujani varten. Elän unelmoinnista ja sitä varten. :> Mun oikee elämä on niin köyhää, asun syrjäseudulla Hämeessä isäni ja isosiskoni kanssa ja joka toinen viikko myös kahden pikkusiskoni seurassa. Ikävöin varsinkin pikkuisinta kovasti silloin, kun he ovat äidillä... :( Niin ja on meillä pian 7-vuotias iso koirakin, turvallinen vahti. <:
Lisää informaatiota: olen siis 15-vuotias ja menen ensi vuonna lukioon. [Edit: nyt 16 ja menossa muutaman viikon kuluttua lukioon. 17.7.12] Olen aina haaveillut vaihto-oppilaaksi lähtemisestä ja viime aikoina olen ahkerasti selaillut vaihtareiden blogeja ja unelmoinut itseni puhki. Isä on kääntäjä, freelancer-periaatteella, joten voitte vain arvata, olisiko minulla ikinä chancea ja rahaa lähteä vaikkapa USA:an. Se olisi vain niin upeaa, etten osaa edes kuvailla. Niin, ja tykkään enkusta tosi paljon, joten siksi blogissani sitä vilisee siellä täällä ja tulee jatkossakin vilisemään. ^__^
Tämän vaatimattoman ja luultavasti 0 lukijaa vielä vuodenkin päästä omistavan blogiseni idea lähti siitä, että lueskelin niitä vaihtariblogeja. He elivät unelmaansa, ja minä elän sitä pääni sisällä sekä unissani - eikös siitäkin irtoaisi materiaalia? :D Lisäksi mulla on usein tylsää ja tekemisen puutetta, pakko myöntää. Tänne sitten vain kirjoittelemaan, kun kone on vapaa. :P Jatkossa tänne ilmestyilee kenkien kuvia, suosituksia, ehkä laukkujenkin kuvasia ja maybe myös jotakin sepustusta/photoja vaatteista, sillä rakastan sekä pukeutumista omaan... miksikä sitä voisi sanoa... vaikkapa maanläheiseen tyyliini että kenkiä, varsinkin korollisia. One thing's for sure: mulla on kallis maku eikä koskaan rahaa. Ofc.

Mutta hei, tähän tämä eka kirjoitus taitaa jäädä. Toivottavasti joku tänne joskus eksyykin. ^^ Vaikka ei täällä vielä paljon mitään kiinnostavaa olekaan. Ai niin, listaan tähän vielä kiinnostuksen ja haaveilun kohteeni:
- USA
- Iso-Britannia
- Ranska & Pariisi
- matkailu, matkailu ja matkailu ylipäätään
- kirjoittaminen sekä suomeksi että englanniksi
- ranskan kieli <3
- kaiken maailman kirjallisuus, haave tulla kirjailijaksi: se on toinen iso unelma, joka mulla aina on ollut
- hyvä ammatti, josta saisi rahnaakin ja voisi sitten matkustella
- Englannin oikeuslaitos, jostain kumman syystä (I know: what?)
- rikos- ja sairaalasarjat (Mentalist, C.S.I, C.S.I: NY, NCIS, House, Kova laki: Lontoo jne.)
- unelmapoikaystävä, kerrostaloasunto suurkaupungissa ja kenkiä :D
- semmonen mun haaveulkonäkö, en ny ala sitä kuvailla :D ja ah, toki rakkautta elämään :))

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti